15.06.2009 - Lifestylový magazín Satisfakce uspěl v soutěži Česká cena za PR
Magazín Satisfakce vydávaný Unií pro rozhodčí a mediační řízení ČR dosáhl dalšího úspěchu v kláních zaměřených na PR. V soutěži Česká cena za PR byl v kategorii klasických firemních periodik ohodnocen jako jeden ze čtyř nejlepších časopisů.
Do skupiny nejlépe hodnocených firemních časopisů se Satisfakce dostala společně s projekty AGC Flat Glass Czech, Spolku pro chemickou a hutní výrobu a Telefónica O2. Těší nás, že se magazín Unie dokázal prosadit i ve tvrdé konkurenci médií takto renomovaných společností. Můžeme také hrdě říci, že z nejlepší čtveřice je Satisfakce jediným časopisem, který je z drtivé většiny připravován in-house, tedy přímo pracovníky firmy a nikoliv specializovanou agenturou.
Soutěž Česká cena za PR je vyhlašována Asociací Public Relations Agentur (APRA), porotci tak patří mezi českou špičku v oboru. Pro redakční tým Satisfakce znamená úspěch v soutěži letos už druhé ocenění – v dubnu magazín v soutěži firemních periodik Zlatý středník 2008 získal prestižní Certifikát vysoké profesionální úrovně TOP Rated.