18.05.2012 - Satisfakce získala prestižní ocenění TOP Rated v soutěži Zlatý středník
Náš lifestylový magazín Satisfakce opět po roce uspěl v soutěži firemních publikací Zlatý středník 2011. V konkurenci desítek periodik získala Satisfakce v kategorii Nejlepší B2C časopis prestižní Certifikát vysoké profesionální úrovně TOP Rated.
Velmi nás těší, že odborná porota takto ohodnotila práci našeho redakčního týmu a že nám tak dala pozitivní zpětnou vazbu ohledně cesty, kterou jsme se s celkovou koncepcí magazínu vydali už v roce 2007. Ocenení TOP Rated je pro nás o to cennější, že Satisfakce – na rozdíl od mnoha obdobně úspěšných firemních periodik – vzniká z drtivé většiny bez pomoci specializovaných agentur. Totéž hodnocení např. získala média společností TESCOMA (agentura BUSINESS MEDIA CZ), Vodafone Czech Republic (Boomerang Publishing), Centrum FotoŠkoda (Boomerang Publishing) nebo McDonald´s ČR (Corporate publishing).
Soutěž Zlatý středník (vyhlašovaná PR Klubem a podporovaná mj. Asociací Public Relations Agentur) hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace, které jsou určeny k reprezentaci společností či prezentaci výrobku a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Odborná porota je složena z expertů na public relations. Soutěž je vypisována každoročně už od roku 2002.
Přiložené fotografie: